ტრენინგის დასაწყისში წარმოვადგინეთჩვენი პროექტების პრეზენტაცია, განვიხილეთ და ვიმსჯელეთ საკვანძო კითხვებზე, 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების განვითარებაზე და მივიღე მითითებები და რჩევები მონაწილეებისაგან,
შემდეგ აქტივობებს გავეცანით საავტორო უფლებების დაცვა, ბიბლიოგრაფიის შექმნა ( APA ციტირების პოსტერი, MLA-სტანდარტი).
გავეცანით როგორ ხდება ვებგვერდის სანდოობის შემოწმება სპეციალური ვებ გვერდის შეფასების ფორმის მეშვეობით. გავეცანით ასევე "მშობელთა ნებართვის ფორმას მოსწავლეთა ნამუშევრების ვებგვერდზე გამოქვეყნებისათვის", რაც ერთ-ერთი ყველზე მნიშვნელოვანი ნაწილია კონფლიქტური სიტუაციების თავიდან ასაცილებლად.
დავალება: წარმოვიდგინოთ მოსწავლეთა სავარაუდო ნაშრომები.
შემდეგ აქტივობებს გავეცანით საავტორო უფლებების დაცვა, ბიბლიოგრაფიის შექმნა ( APA ციტირების პოსტერი, MLA-სტანდარტი).
გავეცანით როგორ ხდება ვებგვერდის სანდოობის შემოწმება სპეციალური ვებ გვერდის შეფასების ფორმის მეშვეობით. გავეცანით ასევე "მშობელთა ნებართვის ფორმას მოსწავლეთა ნამუშევრების ვებგვერდზე გამოქვეყნებისათვის", რაც ერთ-ერთი ყველზე მნიშვნელოვანი ნაწილია კონფლიქტური სიტუაციების თავიდან ასაცილებლად.
დავალება: წარმოვიდგინოთ მოსწავლეთა სავარაუდო ნაშრომები.
No comments:
Post a Comment